سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپرینکلر 10 اینچ برج خنک کننده

 

کلگی توزیع آب10اینچ برج خنک کننده عنوان توزیع کننده سیال در صنعت برودتی شناخته می‌شود. اسپرینکلر 10 اینچ برج خنک کننده پاشش سیال به حالت مهپاش در تمام سطوح وبه صورت یک نواخت پاشش داده می شود. این قطعه توسط یک بلبرینگ و شفت و مهره به یکدیگر متصل شده اند. اجزای آن 1-بخش ثابت 2 – بخش متحرک که توسط لوه و شفت میانی به یکدیگر کوبل شده اند .بهتر است در تهیه اسپرینکلر اصول محاسبانی مکانیک رعایت شود تا باعث طول و افزایش عمر دستگاه شود. نحوه پاشش سیال در سطح پکینگ مدیا به این صورت است که آب با سرعت و شدت وارد لوله اولیه می‌شود . سپس مایع وارد شده به جریان هم رفتی به طرف بخش گردان کشیده می شود و دباعث چرخش می‌شود . آب از لوله (نازل) که در طراف قسمت دوار قرار دارد خارج شده و برروی پکینگ مدیا اسپری می‌شود.

کلگی توزیع آب 10 اینچدر آلیاژ متفاوتی تولید می شود که شامل برنج ,آلومینیوم ,مس پلاستیک فشرده است. پر کاربرد ترین این مصالح در تولید این قطعه در صنعت برودتی شامل برنج و آلومینیوم می‌باشد . هر کدام از این مواد دارای مزایای شاخص هستند . ماده آلومینیوم پر کاربردتر در تولید اسپرینکلر 10اینچ  می‌باشد از نظر هزینه و کارایی برای مصرف کننده به صرفه است. زیرا هیچ دلیلی وجود دارد که متریال گرانتر بهتر کار کند بلکه طول عمر دستگاه به نصب اصولی وتعمیر و بازدید دوره ای می‌تواند تا چند برابر افزایش پیدا کند. از مزایای آلومینیوم می‌توان به وزن سبک در کنار کارایی بالا اشاره کرد , در برابر رسوب گرفتی مقاوم است و کمتر دچار رسوب می‌شود و این علت بستگی به جنس آب وارد شده به دستگاه دارد, نصب بسیار آسانی را دارد. 

اسپرینکلر 10 اینچ برج خنک کننده دارای انواع مختلفی می باشد,وبا مصالح آلومینیوم و برنج به بازار عرضه می گردد.می توان قطعات اسپرینکلر 10 اینچ کولینگ تاور را مبنا بر ساختار آن به دو بخش مجزا تقسیم بندی نهایی کرد.کلگی 10 اینچ برج خنک کننده درگروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا به تعداد 8 عدد خروجی با قطره 90 میلی متر احداث می شود.شیوه کارایی اسپرینکلر را می توان به نحوی بیان کرد که حجم سیال وارد شده به هدآب کولینگ تاور و توزیع آب از 8 خروجی آن به سطح آب گردان صورت می گیرد.لازم به ذکر است که قطعات ساخته شده با متریال آلومینیوم جز چشم گیر ترین و بارز ترین فرآورده های تولیدی اسپرینکلر قرار می گیرد.
آب گردان آلومینیوم به دلایلی همچون,وزن مناسب و دوام بالا در برابر خوردگی ,مقرون به صرفه و از لحاظ اطلاف انرژی بهیته تر می باشد.آب پخش کن از نوع برنجی در کارخانه جات تولیدی مربوطه با بهترین مصالح تولید و توزیع می گردد,از کاربردها و مزایای آن می توان به عمر طولانی ,مقاومت در برابر ظربه ,عدم رسوب گیری اشاره نمود.بدیعی است که به دلیل متریال به کاربرده شده قیمت انتخاب شده دارای تفاوت هایی نسبت به سایر تولیدات دارد